Fredagens




Hagelattack!

Idag spenderade jag dagen i mina nya härliga leggings med skinn-lappade knän,tunika Zara for mum, skor Zara, väska Gucci, hund Leo.


Idag bjuder jag på mode blogg! Haha, vi åkte till andra sidan stan idag för att äta wok! Superwok måste jag säga därefter sprang jag in på Lidl, för att inhandla snacks och då träffade vi på ett bekant par som har fått barn ganska nyligen, min killle var väldigt snabb på att testa köra bugaboon med en baby i! Och han var nöjd med vagnen vi snart också får och tyckte den funkade utmärkt med bebis i, De hade fått en liten dotter som var otroligt söt! Fick mig att längta ännu mer!När jag kom ut från Lidl, så var det världens oväder, det regnade extremt, och när jag väntade på att det skulle gå över för att springa in i bilen så blev det bara värre och värre! Det haglade ner hela mig och jag fick i stort sett smaka på vinter med all denna is över mig. Nu har jag besök här hemma återkommer senare mina vänner!

Kommentarer
Postat av: M -- Har en liten bebis i magen!

Naww fina bilder :)



Okej ni har inte heller kollat könet??

Ååå jag är så nyfiken nu :)



kram

2009-08-15 @ 18:58:46
URL: http://bebisdecember.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

hihi din lilla vovve är såå söt!

2009-08-15 @ 19:14:40
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0