Honey I'm home!

    
Från en heldag i stan, tog en tidig kaffe på Café Albert gravid dreglade lite över Louboutin stövletterna på Schuterman en lunch på East och underklädes shopping, och en kaffe med min svärmor innan jag satte mig på t-banan hem, jag var så trött i benen igen. Och så måste man nästan slåss om att få en sittplats. Hur stor mage måste jag ha för att folk ska låta mig sitta?Nu flyttar de inte ens sin väska från sittplatsen brevid de tar upp. Imorgon ska jag till barnmorskan och det känns som julafton för mig! Var ju typ 2 månader sen sist! Nu ska jag vila är helt vismig.

Kommentarer
Postat av: Liw

Fina magen :)



Jo, min BM sa redan på inskrivningen att restlesslegs är vanligt hos gravida, kan tydligen ha med järnvärdet att göra ( dock så har jag super bra så det är nått annat för mig).

Kul med besök hos BM, vi har inte varit där på 8 veckor imorgon så jag börjar bli lite förväntansfull inför vårt besök om dryga veckan :)



kram kram

2009-08-20 @ 17:39:06
URL: http://preggomonster.blogg.se/
Postat av: Mindy

God kväll söta..Man blir smått sjuk när man ser allt söt till de små..Finns så mycket man vill ha men får ta det lugnt för han kommer växa ur de snabbt...Ha en skön kväll.kram kram

2009-08-20 @ 17:53:23
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Pety

Aaaa men guud, din mage ser nästan ut som min när jag var i din vecka, ser de nu :D cuute! älskar min mage. är faktiskt glad oftast att den inte är sådär monsterstor som vissa får. det ser ju nästan lite creapy ut haha :)

2009-08-20 @ 18:05:06
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/
Postat av: jennie

Nämen vet du , de behöver inte alltid veta allt vi slänger pengarna på heller . Det man inte vet har man inte ont av ! :) hihi .. visst har jag rätt , man får ju göra så iaf när det gäller lite shopping och så . <3



Åh , tycker du det ? De flesta börjar säga att det är en flick-mage , men en hel del säger också att vi är så typiska pojkföräldrar . Jag börjar tro mer & mer att det är en liten flicka därinne , men jag vet faktiskt ärligt inte , det är väldigt svårt . Kika in på min blogg , för vi behöver lite hjälp med flicknamnen om det nu blir en liten tös !



dina bilder är också väldigt väldigt fina ,:) upplever du att din mage är bred ? eller mer hög ? jag tycker min är ganska hög .



Kramar Jennie

2009-08-20 @ 18:05:11
URL: http://vantabebis.blogspot.com
Postat av: jennie

usch , det är verkligen fy skam på en del människor , att de låter en gravidkvinna stå i t-banan .. och i bussar & ja , överallt egentligen . Helt sjukt ju !:O

2009-08-20 @ 18:06:57
URL: http://vantabebis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0