IKEA


Tänkte gå ut, men så damp den här ner i brevlådan och här sitter jag. Fast i soffan med nya IKEA katalogen. Den får mig att sukta efter att jag snart finner en lägenhet jag vill inreda på nytt. Var förresten och kollade på en 4:a igår, men jag tänker inte ta första bästa, den var så sjukt dåligt planerad, hallen var större än alla andra rum och köket var pyttelitet, i en 4:a! Jag vill ha ett kök, ett rikitgt kök. Sen är jag inte intresserad av området alls men tänkte att lägenheten skulle överväga det, men nej. Så jakten fortsätter, idag..

Kommentarer
Postat av: Carita

Jo nå kostar en bostadsrätt så mkt så är det lika och satsa på ett hus på engång :) Hoppas allt löser sig snart, jobbigt läge dedär. Jo jag hoppas också att lilleman ska komma snart, imorgon ska jag gå en lång promenad och gå mkt i trappor så kanske det händer grejer snart ;) haha

Kram

2009-08-18 @ 19:17:32
URL: http://caritaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0