STRESS

Kom hem från stan nu!Vi var hos BM imorse och mätte och tog lite prover osv. Jag låg precis på kurvan, hjärtat slog så fint och allt var bra förutom järnet. Ska nu äta 2 järntabletter om dagen, jag som trodde jag var stålkvinnan och inte behövde ngt extra järntillskott. Handlade en present till min mamma efter BM också, hon fyller år imorgon och sen blev det en lunch på odenplan.. Nu har jag precis packat lite hundmat och sånt som behövs för en visit hos mamma. Återkommer när jag är hemma hos mama.

Kommentarer
Postat av: Liw

Skönt med en tripp till mamma :)

Och att allt såg bra ut hos BM:)



Trevlig helg!

2009-08-21 @ 18:02:00
URL: http://preggomonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0