Växtvärk och ridbyxa


Vilken "växtvärk" jag hade i benen igår kväll kunde inte ligga stilla i sängen, efter ett tag gick det över i det vänstra benet och det var bara höger som var drabbat, tillslut somnade jag. Gnäll jag vet men de som försöker sova med en "växtvärkkänsla" i benen förstår mig nog. Jag är en lång tjej och fick nog av växtvärk i min pubertet. Eller innan. Jag sprang nyss och köpte en latte som jag sitter här och dricker nu och ska strax till stan och ta en fika med min killes syster!  På mig idag  ser ni min nya ridbyxa från zara som jag älskar men som vart lite för stora och hasar ner och min nya t-shirt från hm mama som också var för stor!!!(det här måste ju betyda att jag inte är så stor som jag tror heh)En gammal kavaj och ett par gamla favoritskor från zara.

Kommentarer
Postat av: Cec

jag hade som krypningar i benen hela tiden.. det va såjävla drygt.. har det fortfarande ibland.. puss på dig! <3 hoppas vi ses snart =)

2009-08-20 @ 10:23:59
URL: http://ilacila.blogg.se/
Postat av: Mindy

Ha en skön sommar dag söta du..Krma kram

2009-08-20 @ 13:18:08
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Liw

Halloj:)

Men som jag känner igen mig, jag är inte lång, men känner ändå ingen känslan sen tonåren. Inte trevligt. Hade mycket krypningar mellan v. 6 och 14 nu har det varit lugnt ett bra tag, men igår kväll kom de tillbaka när vi tittade på film. Så otrevligt!



Hoppas det är bättre idag:)

kram

2009-08-20 @ 17:04:49
URL: http://preggomonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0