Gravid leg på mammaavdelningarna

Kom precis hem från stan, jag ville ha ngt nytt idag, andvänder alltid tofflor hemma så jag skulle ha ett par nya mysiga tofflor men de hade inte kommit in än. Så då begav jag min mot mama avdelningen på h&m, men som vanligt gjorde de mig skitförbannad, Det är ALLTID slut i storlek S eller 34- 36. Men det som gör mig argast är att varenda gång jag är inne på den avdelningen är jag den enda som är gravid dom andra som kollar eller tar och provar från mama avdelningen är Mammor, inte gravida blivande mammor utan mammor 40+ som blev mammor för 10-20 år sen. Har dom missuppfattat mamma avdelning? Tror h&m måste byta till GRAVID avdelningen. Nu när jag är gravid har jag förstått att det inte är så enkelt att hitta kläder som passar och önskar att man just nu behövde ett gravid legitimation för att handla på mamma avdelningarna.

Kommentarer
Postat av: lollolindberg

Hehe ja men lika bra det, sålänge man står själv för inläggen så :) Hehhe .. Ja men vad kul .. Kikar in på din blogg varje dag nu med så ;) ..

2009-07-22 @ 16:39:24
URL: http://lollogoddess.blogg.se/
Postat av: Mindy

God kväll söta..Allt bra med dig denna onsdag..Här är det okej med mig..inte skoj med smärter..men något man får ta när man är gravid.Ha en skön kväll.kram

2009-07-22 @ 16:40:15
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0