Jag klarar inte av sola-sig positionen!


Jag har  mer blod i kroppen nu. Det kokade nog nu när jag var ute jag fick panik, svettades,blev vimsig och att alla snuskiga kryp ville flyga på mig gjorde inte saken bättre jag kunde inte riktigt vara stilla,och hunden sprang iväg hela tiden,jag efter.Jag klarar helt enkelt inte av positionen sola sig i solstol. Jag gick hem och städade lite istället, berättade än en gång för min man att man kan lägga tillbaka saker man tagit fram i onödan.Så slipper jag städa hela lägenheten 5ggr om dagen. Jag blir sur när jag är överhettad märker jag man blir jobbig när man är svettig, jag behöver en dusch nu sen ska jag ta en sväng i stan, köpa mig en Ice Cappucino på 7-eleven, den är min favorit, jag drack en liknande i Cypern varje dag, den är sötare och mer krossad än frappe. Det blir nog bra, det kommer höja mitt humör. Vi ses i en gladare eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: M

fin blogg! :D

2009-07-02 @ 12:51:41
URL: http://typiskt.webblogg.se/
Postat av: ♥ABSSOLUTARNELAA

SHENA (L)

va ska du göra idag ? :)

Puss'n

2009-07-02 @ 13:04:38
URL: http://aarnnela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0