Kom nyss hem!..


                           
              

Kom nyss hem! Har vart lite överallt idag!Jag ville hitta en mjuk speldosa, men jag hittade ingen så när jag väl åkte till babybutiken, fanns den inte kvar?!dom bygger visst om, eller så var jag vimsig och helt fel ute. Jaja, fick med mig en Cacao butter från bodyshop igen. Rean gör mig så trött att jag orkar inte ens gå in i butiker längre, var inne på zara och det kändes mer som en match mellan Hammarby och Djurgården utspelade sig där.People get crazy, på rea. Ovanligt mycket folk i stan idag också, är det pga semester kanske?

Kommentarer
Postat av: Cec

yes har lagt ut på bytes på blocket, men går inge vidare =( det kommer...jag ska få min kära lägenhet snart, jag känner det på mig =) okej va det en fin lägenhet då?=) de där me sammandragningar är säkert helt olika..jag märkte knappt av det, det va faktiskt min barnmorska som sa det när hon mätte min mage (fick en sammandragning då) så då fick jag reda på att det var sammandragningar. =)

2009-07-06 @ 19:13:21
URL: http://ilacila.blogg.se/
Postat av: Jennie

jag älskar bodyshops bodybutter , :) Jag har för tillfället jordgubbsdoften ! :) Underbart nu på sommaren !brukar byta doft vid varje tillfälle jag köper ny kräm , :) de håller ju så länge så det är inte så ofta jag byter faktiskt ! :)



Svarat på ditt mail förresten ! :)

2009-07-06 @ 19:42:54
URL: http://vantabebis.blogspot.com
Postat av: Amanda

För att förebygga bristningar använder jag Dermanords Lovely mother, kanske skulle prova med body butter också? :)



Jo jag har läst om det på familjeliv, tydligen jättevanligt. tagit en lång promenad idag och det känns lite bättre iaf.:)



har du fått några övningar för att förebygga ryggsmärtan? Okej vad bra att du är såpass förberedd. Jag har jättesvårt att tänka mig att jag ska bli mamma. Nu känns det¨nästan som att allt går för fort, men jag hoppas verkligen att jag blir en bra mamma.



Ja visst är den?:) kanon! Lite bättre än en liten sportbil för familjen haha.

Ja stackars kvinna, kan inte påstå att jag är avis. Man får hoppas att de lilla liven klarar sig.:)

kramar

2009-07-06 @ 20:09:25
URL: http://amandasvensson.blogg.se/
Postat av: Erika

tack så mycket! haft en skön dag i dag :) ha en fortsatt trevlig kväll önskar jag dig o din fina mage =)

2009-07-06 @ 20:18:18
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: J o s e f i n e

Hihi, ja jag är expert va. Därför jag är så säker på att vi får en pojke.... =)



Nej inte en massa, endel i perioder men min pojkvän har bara känt en gång.. Hos dig då? Är bebisen vild?



Kram

Postat av: Josse

Tacktack! :) Ser att du också är gravid, när är du beräknad? Så mysigt med mage men nu börjar man längta efter det lill* livet utanför magen också :D

2009-07-07 @ 08:44:31
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
Postat av: Josse

Förresten så ÄLSKAR jag också bodyshops bodybutter, dock är coconut min absoluta favvo. Älskar kokos i alla dess former! Mmmmh :)

2009-07-07 @ 08:45:27
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0