..

Idag var en mysig dag med sandra,men nyss när jag lagade mat skulle jag öppna en fetaost förpackning, men de kunde jag inte tills den tillslut öppnas och flyger över hela mig! känner mig fortfarande småirriterad över det, och kom att tänka på idag när jag åkte tunnelbana,det var mycket folk och många som stod i tåget, då plötsligt  det är en man som flyger i golvet! vilken smäll det var och sen när jag vänder mig för att titta(jag sitter långt in i vagnen) så ligger han där på golvet och alla står bara brevid han och tittar, ingen som hjälper han upp ingen som frågar hur det gick när han inte rör sig ur fläcken, och varför? Jo för han var LITE BERUSAD! vafan spelar det för roll bara för han är full kan man väll ändå ge en hjälpande hand? var han mindre värd än alla andra för att han var full?han kunde ha skadat sig mycket men ingen brydde sig alla vände ryggen emot eller bara stirrade när han låg hjälplös på golvet, jag blev äcklad det var vuxna människor som stod med avsky i blicken mot stackaren när han låg där, som att dom aldrig varit fulla?eller kanske den gången de ramlar omkull ska folk bara stå och stirra som att människan e dum i huvudet för att fötterna inte höll dom på jorden den sekunden?

Kommentarer
Postat av: cec

aaa äckligt beteende! vi har varit i sthlm, men har haft fuuullt upp. tänkte jag skulle ringa dig men jag hann inte =(

2009-06-11 @ 21:35:07
URL: http://ilacila.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0