Bebis simmar runt?

Jag kände rörelser i magen för första ggn igår! Helt otroligt,låg på rygg i soffan och pratade i telefon med en tjejkompis som också är gravid 2 månader längre än mig, när jag känner hur det "trycker" utåt i magen, sen känner jag att de rör sig och bökas där inne i cirka 30 sek till. Det var helt galet, jag sa till henne på en gång hur de kändes var  så man blev tårögd, hon sa att hon hade känt precis detsamma..Underbar känsla. Jag vet dessutom att den lilla rör sig en hel del därinne,fast jag inte känt ngt tidigare, när jag var på ultraljud i vecka 13 så sprattlade lilla livet hela tiden!

Jag är såå glad idag!

Nu sitter jag här och dricker lite morgon kaffe, för ovanlighetens skull, jag drack väldigt mycket kaffe förut men i början av min graviditet fram till vecka 12-13 ville jag inte ens känna doften av kaffe, nu är det bättre men fortfarande inte så sugen kan hända ibland, som nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0