Bugaboo-Teutonia?


Bugaboo Cameleon

Teutonia Fun

I förrgår var jag och killen och kollade lite på barnvagnar, de kostade oss 900! Dom är helt galna lapplisorna tror de jobbar för provision, iaf jag har fastnat helt för Bugaboo Cameleon, men jag tycker den är aningen låg, men när vi var i barnvagnsbutiken så hittade jag en Teutonia Fun (tror den hette fun) och den såg ut som bugaboo liten och enkel och smidig fast liggdelen var aningen högre, och den var väldigt smal, den ligger på ung samma pris som bugaboo men jag har inte hört ngt om den än, men det var en tjej och en kille som skulle köpa barnvagn där samtidigt, vi var i samma vecka och hon var rejält påläst om vagnar! Hon var jättetrevlig och hon stod och valde mellan två teutonia vagnar, undrar om de är bra? eller är bugaboo bättre?tål att tänkas på, ska googla teutonia nu haha.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh, vilka bra tips! :)

Jag tvättar håret alldeles för ofta, men jag tycker inte om mitt hår när det inte är nytvättat, hur ofta tycker du man ska tvätta? Skulle ju kunna köpa något spraybalsam som luktar extra gott, så man känner sig lite fräschare.



Ja, jag tycker också de klipper alldeles för mycket, jag brukar säga ca 1 cm, men det blir alltid mer, för att dom övertalar mig till att klippa mer. Haha.



Vagnarna var jättefina :) Svårt det där med att välja, finns så mycket!

2009-06-12 @ 21:57:22
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Postat av: Karolina

Riktigt fin den barnvagnen.. :)

2009-06-12 @ 23:45:12
URL: http://dolcedolina.blogg.se/
Postat av: Alexandra

God morgon :)



Åh den måste jag testa då, cocos är underbart med :)

Ska försöka att inte tvätta håret idag då i alla fall. Mitt hårt är ju vant att tvättas en gång om dagen eller mer, så får väl börja med varannan dag, annars kommer det bli flottigt jättesnabbt.



Ja, verkligen jättesvårt. Vi köpte ju en Crescent Classic, men det är ju för att den tål att köra i princip överallt, och vi är ju ute och promenerar även där vägarna kanske inte är så bra.

Vi hoppas ju på att få ett hus lite mer på landet med, och det gäller att man har en rejäl vagn då.

Så vårt val var ganska självklart :)



Kram

2009-06-13 @ 10:06:48
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Postat av: Tess

åh, snygg vagn!

2009-06-13 @ 22:08:59
URL: http://leonitanova.blogspot.com
Postat av: Z

Jag är också gravid och vi har kollat precis på sammabarnvagnar. Jag är väl också lite påläst angående barnvagnar :p

Bugaboo och teutonia har olika sittdelar också, teutonia har en "gammal vanlig" medans bugaboo har den ergonomiska. Bugaboon är lite låg tycker jag också men sittdelen är större och har hört att i teutonias sittdel kan man inte sitta så länge för den e rätt så liten. Det jag tycker om med bugaboo är att man kan byta till vinterhjul om de behövs och att man enkelt kan byta färger .. De kanske hj'lpte lite.

2009-06-19 @ 12:08:22
URL: http://gravidabiimbiim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0