Det har vart som en öken

även i bloggen igår. Jag var ute i det härliga vädret, på kvällen grillade vi. Idag funderar jag på om jag ska följa med och bada, men jag vet inte om jag orkar ligga på rygg i flera timmar på en badstrand, lite frusterande när man inte kan ligga på magen längre, baksidan av kroppen är ju inte särskilt solbränd heller, Men det är däremot framsidan redan, haha det är fint!Eller så följer jag med till stranden för att stå hela dagen med ryggen mot solen så blir baksidan brun också! Perfekt. Tål att tänkas på.


Tänkte lägga upp bilder från grill igår, men jag kan inte hitta kameran!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra- Gravid- I väntan på Neville

Du får ligga på sidan, så solar du ryggen lite, samt sitta med ryggen mot solen :)

2009-06-28 @ 10:58:52
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Postat av: Jeanette - 20 år och gravid.

Svar; Haha, ja. Men det blir lätt bloggtorka när det är varmt och man vill vara ute. Men ibland tycker jag att det har varit alldeles på tok för varmt.

Men hur som helst. Ja, vi väntar en liten pojke :D Tror jag nu.. Dom sa flicka på sista rutinultraljudet, så vi får se :D Så länge bebben är frisk :D kram

2009-06-28 @ 12:43:45
URL: http://deeluxee.blogg.se/
Postat av: yasmine the one and only

låter jätte skönt jag är seg av värmen, men ska ut på en kvälls promenad nu tror jag kan va skönt kraaam

2009-06-28 @ 18:09:15
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0