Fredag mina vänner fredag..


SNART MÅNDAG! Jag längtar till måndag det har jag gjort länge. På måndag får jag veta om min älskade bebis i magen är en flicka eller pojke! Jag bestämde mig för att ja ska ta reda på det, min kille var helt klart på. Men nu känns det lite  lustigt, man kanske skulle vänta och få det lite mer som en överraskning, jag la det förslaget men de köptes verkligen inte av min älskling, fast jag vill nog också veta, jag kan inte rikitigt hålla mig när jag kan få veta! Inte bara det så ska jag få lilla älskade bebisen igen, känns konstigt att jag ska få se om det är en flicka eller pojke som är där inne och sparkar och rör sig. Nu kommer det kännas i kroppen ända fram tills måndag!Tiden går så fort.Vem tror ni myser i min mage nu?

Kommentarer
Postat av: Alexandra- Gravid- I väntan på Neville

Många säger "Nä, usch vad tråkig du är som kollar upp innan, roligare med överraskning" "Varför kolla upp, det spelar väl ingen roll vad du får?"



Gah... Klart det inte spelar någon roll vad det blir för kön, men det är ju inte därför man kollar, man kollar för att veta, stilla sin nyfikenhet och kanske göra det enklare för sig att planera för bebisen.



Vi kollade upp könet, och jag vet att det kommer bli lika mycket överraskning när vår pojk tittar ut, för vi vet ju bara att det är en pojk, vi vet inte om han har hår, hur stor han är eller vem han liknar. Men det är underbart att veta att det är just en pojk som ligger där inne och rör sig :)

Och det underlättar faktiskt planeringen :)

2009-06-26 @ 09:59:40
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Postat av: Cec

hej babe!

jag är i västerås redan. Ja jag hoppas på lägenheten, i huvudsta ligger den. Och den va helt perfekt =) Var i solna har ni visning ? Kul om vi bor nära :D

2009-06-26 @ 10:16:25
URL: http://ilaCila.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0