God morgon, Kalimera,Buon giorno,Buenos dias,Günaydin!


Bjuder på bebismagen i nyvaket tillstånd..

Min bebis och min mage växer så det knakar just nu..Pratade förlossning igår och fick lära mig att man kan låta väldigt..annorlunda när värkarna kommer,jag skrattar just nu när jag skriver det skrattar när jag tänker på det för det lät så otroligt kul igår, synd att det inte är lika kul när man väl låter! Känns skönt att jag fick höra att jag inte ska oroa mig heller, men jag är inte alls orolig inte än det kommer säkert senare, lååång tid kvar nu.Ja startar den långa väntetiden med en frukost nu.

Kommentarer
Postat av: bulle i ugnen i Australien

Hej!

Hur langt gangen ar du?

Planerar du att ata din moderkaka? hahahaha...

2009-06-07 @ 15:37:59
URL: http://swedish.blogg.se/
Postat av: marlene

Jobbigt utan gossip om söndagarna nu, hehe. Fin bebismage, när är det beräknat att den lill- ska komma?!

Trevlig vecka!

2009-06-07 @ 22:37:22
URL: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0