Hundfest

Jag och byrackorna på videoaffären


Hej vänner igår var det mer av en hundfest än en tacofest hos mig, och de härliga kärleksparet vi såg mest av var de här 2 kärleksbyrackorna!( 2 hanar) Dom gillar varann. Mycket. Alltid när Zeynep tar med sig sin hund blir min helt galen går inte ens att beskriva så nu har han sovit sen de gick klockan 23 igår förutom en vaken morgonpromenad på 10 minuter. Nu ska jag aktivera mig, ska till stan och byta oversize kläder jag köper hela tiden, tror alltid att jag ska köpa så stora kläder att de ska räcka hela sommaren när jag blivit större också men de visar sig att de behövs nog inte, än. 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag är också stressig i mig själv, fast har också lugnat ner mig nu på sistone, det är tack vare graviditeten. Man känner att man ha allt man behöver och man har alltid stöd, så inte lika mycket att stressa upp sig över längre :)



Att sluta skolan var ju såklart en del också, skolan är stressframkallande om något!

2009-06-16 @ 11:44:58
URL: http://alexiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0