Morgontrött!


God morgon, idag är jag såå trött, men ja dricker lite kaffe nu så jag blir nog piggare, har börjat bli sugen på kaffe nästan varje morgon igen! Blev ganska sent från restaurangen igår, vi var på Porto Cervo som ligger på timmermansg. helt otroligt ställe supergod mat härlig personal härlig stämning och den härligaste inredningen. Allt var perfekt där, och vi hade jättetrevligt. Idag däremot var jag tvungen att vakna tidigt jag ska träffa Sandra i stan snart och vi ska fika och käka lite bara umgås!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh, ditt hår är ju helt underbart!! Hur bär du dig åt?! Oh, så avundsjuk jag blev nu ;)

2009-06-12 @ 01:02:40
URL: http://alexiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0