Stress vecka stress dag!


Den här veckan blir en ganska full vecka känns de som idag har jag vart i stan tänkte shoppa lite men det blev inte så mycket! Imorgon ska jag fixa håret sen är vi bjudna på födelsedagsmiddag! På lördag är det min tur och måndag min älsklings tur att fylla år så här emellan ska vi ha ngn slags 30års fest för killen också, känns stressigt och oplanerat, men det blir bra till slut, så eftersom jag sprungit i stan hela dagen så har jag inte hunnit med bloggen alls! När jag kom hem lagade jag lite pasta sen var det dags för säsongsavslut för Desperate Housewifes, ja vad kan man säga om det, jag hoppas han gifte sig med Susan nu.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0