Trött, tröttare, tröttast?



 


Känner mig helt slut idag, det är inte likt mig, inga krafter ingen ork, kanske är dags att börja dagligen med mina järntabletter nu. Har bara vart hemma och tagit det lungt hela dagen, gick för att handla men blev helt slut av den lilla aktiviteten också så det kändes som en lugn hemmadag. Annars mår jag faktiskt hur bra som helst i min graviditet, mamma säger alltid att när hon var gravid med mig mådde hon som bäst, nånsin! Att hon alltid skulle kunna vilja vara gravid om hon fick må så underbart som då! Hittills har jag mått underbart också förutom 2 veckor illamående men inte en enda spya. Det enda negativa måste vara mitt humör, jag har alltid haft en kort stubin, men nu finns det knappt ngn stubin om man säger så, det är ju hormoner som spökar på och jag älskar min älskade för att han står ut med att mitt humör som kan svänga så nu, och jag menar inte bara att jag blir arg utan att jag gråter så fort jag blir lite stressad eller småsur eller ngt inte riktigt går som det ska. Men det är en så liten sak av hela graviditeten så det gör inget, det är så mycket underbart , ikväll bökas det en hel del i lilla magen det är så synd att min kille inte kan känna det jag känner i magen helt otroligt är det ju, men några veckor till så får han nog känna på en och annan spark! Nu är det dags för vattenmelon.

Kommentarer
Postat av: emily

åh jag va också sådär när jag var gravid.. Argh som ett bi om något gick emot mig. Grät gjorde jag nog också sisådär tio gånger om dagen, speciellt i slutet. Hihi! Men det är underbart iaf :) Älskade att vara gravid. Det är så otroligt vackert med gravid-mage. Njut så mkt du kan, du kommer sakna de sen :)



Vilken vecka är du i nu??



kramar

2009-06-21 @ 22:02:46
URL: http://emslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0