Underbar dag!

(var tvungen att förminska denna bild på Johanna så hon inte blir arg haha)


Idag har jag inte hunnit med bloggen alls efter att jag vaknade, jag var uppe med tuppen, och tog tåget till västerås för att träffa underbara Johanna och Isabell, och min underbara mamma! Det har verkligen varit en härlig dag, vi satt i johannas trädgård hela dagen och fikade, åt lunch lekte och myste med Isabell, Isabell är så söt att man inte kan uttrycka sig med ord, sen åkte jag till mamma och åt och fikade igen sen bar det av hemåt. Det vart ganska stressigt man vill hinna med så mycket på så lite tid.  Nu känner jag mig helt slut och ska kolla lite på television innan jag somnar!Hoppas ni haft en underbar dag som jag!

Kommentarer
Postat av: Alexandra- Gravid- I väntan på Neville

Haha, fast det röda försvinner nog snabbt :) Så får du en fin bränna sen :)

2009-06-25 @ 23:14:09
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Postat av: Alexandra- Gravid- I väntan på Neville

Jaha, ja det kanske stämmer :)

Så mycket som händer med kroppen när man är gravid, hehe.



Jodå, jag har nästan alltid varit blond, fast det blev lite mörkare under tonåren, fast då fortsatte jag att färga det, men nu har jag det mörkt i stället :)

2009-06-26 @ 09:28:42
URL: http://alexiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0