Idag äldre!

        

Ja idag är jag äldre. Jag trivs. Stormtrivs haha, det var en jättehärlig middag igår kväll, jag hade kul och trevligt och så var jag mätt hela kvällen, vi var först på Jimmy steakhouse i hammarby sjöstad, värt att testa god mat och härligare i sjöstaden än i stan, sen åkte vi till söder, jag ville mest hem, men jag gav med mig tillslut och följde med.Jag var självklart dålig med kameran som vanligt men några bilder blev det, visar tjejerna lite. Ska laga lite mat nu och fundera på vad man ska göra idag.

Kommentarer
Postat av: emily

åh hoppas ni fick en toppen kväll! Förövrigt så har du ett fantastiskt hår!



kram

2009-06-21 @ 18:28:53
URL: http://emslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0