Barnmorskan och 5 days to go!


Ja då har förmodligen det sista barnmorske besöket avklarats idag då!
Jag hoppas det iaf, hur mycket jag än tycker om henne så vill jag komma dit för att visa upp min lilla tjej nästa gång istället! Det ville hon också! Så vi mätte lite lyssnade på hjärtat och pratade förlossning! Och den här gången behövde jag inte väga mig sa hon, det var oväsentligt. Önskar jag hade vetat det innan jag ställt mig på vågen glad och skit tung när jag kom dit. Jag tror inte jag har gått upp ett gram förns jag väger mig, samma sak varenda gång. Jag ser liksom inte alla kilon ta över mig! Eller så kanske jag behövde dom lite. Size does matter. Nu ska jag ta det hur lungt som helst, så att oxytocinet frisätts i min kropp och en förlossning sätter igång! Kan ju alltid hoppas. Blir ett väldigt tjat, har jag väntat 9 månader så kan jag väll vänta 2 veckor extra om hon vill stanna lite till!

Kommentarer
Postat av: karolin

5 dagar är ju ingenting, nära nära nära! Jag var också hos bm idag och min bebis har tydligen åkt ner skitlångt nu (YAY) så det dröjer väl inte allt för länge nu hoppas jag :)

Kram

2009-11-16 @ 20:50:43
URL: http://bekk.blogg.se/
Postat av: J o s e f i n e - mamma till Filippa

När jag ser din mage fattar jag inte att jag var i samma situation för tre veckor sedan. Man glömmer så fort. Hoppas lilltjejen ploppar ut snart :D



Kram

Postat av: Liw

Fina magen :)



Ja du, två veckor till klarar du galant om lilla damen vill stanna kontraktet ut :)



Det är ju en mardröm med K och F ordet, men tyvärr så är det nog så att på dagis lär de sig både bra och dåliga ord...



kram till er!

2009-11-16 @ 21:26:06
URL: http://preggomonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0