God morgon

Mina vänner! Godmorgon ni som läser mina inlägg! Jag skriver inga milslånga inlägg, men det är ganska solklart ibland på kommentarerna att många väljer att kolla på bilden, strunta i de 2 raderna under bilden och kommentera om ngt jag skrivit i det 2 raderna under bilden! Ganska kul, Jag läser inte alla inlägg i de bloggar jag följer eller bara råkar komma in på ibland. Jag läser oftast inte för att de är sjukt långa inlägg som skrivs, och då väljer jag att bläddra runt och kolla på bilder, läser rubriker och ser om ngn rubrik lockar mer än ngn annan, så läser jag gärna det inlägget med mest lockande rubrik! Men igår så satte jag mig och läste igenom de milslånga inläggen som hade skrivits, det var faktiskt mycket intressant,det handlade egentligen inte om ngt jätteintressant MEN jag fastnade lite extra för bloggarna jag vanligtvis följer varje dag. Nu följer jag dom bara bättre!

Han är bara för söt.


Kommentarer
Postat av: Liw

Haha känner igen det där med att få frågor i kommentarer jag just besvarat i inlägget :) Fast kan nog göra samma ibland jag med :) Ingen är ju felfri :P

kram

2009-10-02 @ 09:58:17
URL: http://preggomonster.blogg.se/
Postat av: cecilia

haha nej det är faktiskt skönare med kortare text! om dte inte är något intressant då. =)

2009-10-02 @ 10:09:51
URL: http://ilacila.blogg.se/
Postat av: karolin

Så gör jag också om det bara är en massa text. Tittar på bilderna och hoppar lite mellan raderna :P Om inte första meningen är jätteintressant så blir det lätt så!



Försökr själv att ha med iallafall nååågon bild i mina inlägg men ibland vet jag inte vad jag ska lägga ut så då skiter jag i det och hoppas att det jag har skrivit är roligt ändå:P

Kram

2009-10-02 @ 10:33:45
URL: http://bekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0