Hola

mina bloggvänner! Jag har haft otroligt mycket på senaste tiden, men nu känns de som att det mesta är på sin plats. Lite små saker kvar. Jag har precis skruvat spjälsäng tillsammans med min underbara svärfar. Efter det kikade vi på en film med hans favorit skådis Steven Seagal på tv1000. Eller han tittade mest, jag har sprungit i tvättstugan, diskat, plockat och tittat lite emellanåt. Nu är jag heeeeeelt slut. Innan allt detta spatserade jag och min gigantiska mage omkring på stan i 2-3 timmar. På väg hem gick jag in på Waynes Coffee och köpte mig en latte för extra energi, och tjejen i kassan made my day rent ut sagt. Jag måste verkligen säga att du passar så bra att vara gravid! Det var vad hon sa till mig. Tack kära du, du fick mig att le resten av dagen.



Kommentarer
Postat av: Pety

det hade hon rätt i.. du blir oxå sådär fint gravid :D

2009-10-30 @ 09:25:40
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/
Postat av: L * med bebis i magen

Tack för din söta kommentar! Ja magen växer som bara den, allt annat också haha! Det är nu man kan se att jag är gravid på riktigt, min killes kompisar fattade inte att jag var gravid förens typ nu:/ Och du..Jag måste säga att jag håller med den där tjejen i kassan:)

2009-10-30 @ 10:25:16
URL: http://diiorkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0