kanelbulle

God dagens mina vänner,  kanelbullens dag idag läste jag precis! Wonder why? Jag åt iaf nyss tre muffins. Har tyvärr inga kanelbullar hemma, och inte orkar jag baka några idag heller. Jag har blivit otroligt trött. Otroligt. Ingen energi på flera dagar! Jag är inte trött så jag kan gå och lägga mig och sova mitt på dagen, har aldrig kunnat sova på dagen, men jag har bara ingen energi, så sov jag oroligt inatt vilket resulterade i lite sömn. Hoppas ni alla andra mår bra! Och har fullt av energi att göra av med! Jag återkommer snart..förhoppningsvis med energi!


Kommentarer
Postat av: Tova

Hehe, ja alla verkar ju baka kanelbullar idag helt pltösligt :)

själv är man ju också grymt sugen, men pallar nog inte baka ;) mammas hemgjorda är förresten oslagbara... hihi.

Grattis till bebisen i magen förresten, själv är jag i v. 26 :)

2009-10-04 @ 13:55:34
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0