V36 VS V41

Kom nyligen från min BM. Magen växer väldigt väldigt bra, alltså växer vår tjej också på bra, mitt SF mått var nu 36! Det motsvarar ocskå vecka 41 sa min  bm, Jag såg nog mer än chockad ut när hon sa det, men hon förklarade fint att det är normalt ocskå och att det beror på hur bebisen ligger och hur man bär barnet, jag är lång och bär henne "framåt"och mina värden är superbra sa hon. Framifrån syns det knappt att jag har en gravidmage! Många säger att jag har en ganska liten mage, så gissa om jag då får en liten chock när jag hör vecka 41.. Det börjar nu närma sig med stora steg!


Kommentarer
Postat av: Liw

Fina magen :)



Jo det känns bättre ,men huvudvärken har inte givit med sig trots en timme på sängen :S

Allt är dock bra annars, ska försöka vara den flitiga student jag brukar vara nu ett tag, får se om jag lyckas :)



kram

2009-10-19 @ 14:34:26
URL: http://preggomonster.blogg.se/
Postat av: J o s e f i n e - mammtankar

Hade också 36 när jag var där förra veckan och min mage är mini (enligt mig) idag var det en som absolut inte trodde att jag skulle ha om drygt tre veckor med tanke på att jag var så liten..



Lite tråkigt, för på ett sätt kommer man nog sakna magen väldigt snabbt eftersom man aldrig fick den där bauta magen.. :)



Kram

2009-10-19 @ 16:03:32
URL: http://sarahjosefinegustavsson.blogg.se/
Postat av: unique

Nu går det snabbt. Tycker din mage ser väldigt "normal" ut. Helt perfekt med andra ord

2009-10-19 @ 16:31:02
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Sara Danmark:)

Va fin du ær Sandra.. Grattis så jætte mycket.. Kul att jag hittade din blogg.. Hoppas allt ær bra med dig och din flicka:) Kram kram Sara

2009-10-19 @ 17:27:25
Postat av: cecilia

ååå fiina mage <3 den ser eeeexakt ut som min gjorde!!! =) det kommer garanterat gå hur bra som helst för dig! Jag är så jävla klen annars, jag är sjukt svag och jag får ont av minsta lilla. Krafterna man får känns overkliga.. åååh du ska bara längta! även om det kommer göra så ont så kommer det vara det bästa du gjort! när det gör ont tänk att det är ett steg närmare ditt barn <3 varje värk gör ju "sitt jobb" När barnet är ute så känner du ingenting helt otroligt.. åh jag blir helt sentimental när jag tänker på det!! haha.. kul det ska bli och se hur du kommer ha upplevt det =)

2009-10-19 @ 17:44:27
URL: http://ilacila.blogg.se/
Postat av: arita

Åhh snart är hon här, så härligt:) Tiden den går så fort i slutet så njut av magen fullt ut nu sista tiden! :) Kraam

2009-10-20 @ 09:43:17
URL: http://caritaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0