Friday night

Snart så.. Sitter nu i soffan med "träningsvärk" i benen igen. Har vart i stan och sprungit runt,även varit på ikea i flera timmar och en massa att packa upp och göra i ordning när jag kom hem, men nu börjar det likna ngt. Blev lite bebis saker i stan och lite materiella ting för mig också och så en massa saker på ikea. Nya handdukar, sängkläder, blommor,persienner,mattor krukor, vaser,ljus,skåpluckor till köket, lite handtag till garderober osv. Nu känns det otroligt skönt fast det är fortfarande en hel del som fattas och lite glömde jag bort i stundens hetta! Tur var det att vi köpt en ny bil så allt fick plats haha! Nya familjebilen blev vår igår och det var ju väldigt viktigt i våra liv nu så det känns super skönt också, nu är det bara väntan på vagnen och säng,skötbord och lite smått som behövs för att det ska kännas komplett inför våran bebis ankomst! Jag längtar så mycket nu!

Kommentarer
Postat av: Jennie

ja , rödbetor är gott . :)

ja det förstår jag att du gör , nu har du inte så långt kvar ju! :)



ja , humöret håller i sig :)

2009-09-18 @ 22:58:40
URL: http://vantabebis.blogdpot.com
Postat av: Liw

Förstår att du längtar, är ju bara några dagar så är du där, nästan iaf :)



Vad blev det för bil?



Jo, det är svårt att förstå hur stor magen blivit, man blir hemmablind och ser ju inte förändringen på samma sätt som de som ser magen en gång i veckan :)



kram kram

2009-09-18 @ 23:57:00
URL: http://preggomonster.blogg.se/
Postat av: J o s e f i n e - mammatankar

Tack :) Skönt att du äntligen är tillbaka!



Roligt att shoppa så mycket! Vi har "bara" bilen kvar :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0