Godmorgon September!


Nu är en av favoritmånaderna här. När det vart sommar ett tag och jag hunnit sakna ngt annat än just sommar! Då saknar jag hösten för vintern är så olidligt kall att den vill jag bara ha i december sen räcker det. Och jag har längtat lite efter varma höstfärger, lövens färger på hösten. Lite högre mysfaktor på hösten helt enkelt. Nog om det. Det har vart mycket att göra här hemma nu är det nästan klart. Ska iväg till ikea om ngn timme och inhandla det sista. Nu väntar jag på det nya kylskåpet som skulle komma efter  8.00.. Världens bästa svärfar gav mig ett kylskåp i present, det ni!

Känner att mitt hår har en orange höstig nyans på de flesta bilder, hmm.


Kommentarer
Postat av: Pety

Nej det är så jag känner :D trivs bäst med kött på benen haha, dock är jag rädd att det ska rasa av en när man ammar. jag har såå lätt att gå ner :( uscha

2009-09-01 @ 12:43:29
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/
Postat av: Liw

Nä, det kan ju verkligen inte bli en dålig dag med den matsäcken :)



Vart är bilden tagen, det är inte i år va?



Kram kram

2009-09-01 @ 13:22:29
URL: http://preggomonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0