Housewifes och pistol funderingar

Strax dags för svenska hollywoodfruarna igen. Lär ju kosta att lägga in en reklam i deras paus, kan ana att det är mycket tittarsiffror pga frispråkiga Anna Anka. Min personliga favorit är Montazami, hehe. Hennes personliga tips är att köpa blomkrukor för matpengarna! Nog om det, har letat ett par stövlar för i år.Köpte ett par för 2-3 veckor sedan men det visade sig att de kan jag inte ha längre, fötterna har svällt en aning sen dess haha. Jag älskar höga klackar, ju högre desto bättre, men har kommit underfun med att jag ska köpa ett par och "gravid & barnvänliga" sköna stövlar, och är sugen på ett par acne pistols.. gillar dom nästan bättre i år!

Kommentarer
Postat av: L* - väntar bebis

Jo du hade ju rätt om det här att tiden skulle gå snabbare:) Det är verkligen helt underbart, nu går man runt hela dagarna och väntar på nästa rörelse hihi. Japp jag har tid imorgon halv ett! så spännande, hoppas bara allt är som det ska:)

2009-09-28 @ 23:52:27
URL: http://diiorkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0