Proud mama


Hur kan en sån liten person stjäla ens hjärta såhär?!
Jag kan verkligen inte beskriva min kärlek till min dotter. Idag var vi på BVC och hade läkarkontroll. Hur glad blir man inte när man får höra så mycket fantastiska saker om sitt barn? Jag vet att hon är fantastisk, och för mig finns det ju absolut inget mer fantastiskt än henne, men när andra också säger det. Man blir så glad, upprymd, stolt, ja man känner sig överlycklig! Vår BVC sköterska sa att hon ville stoppa Isabella innanför tröjan och springa därifrån idag! Haha hon myser alltid med Isabella när vi är där och säger så mycket fina saker om henne, hon visar henne för de andra sköterskorna och påpekar varenda gång att hon är "världens nöjdaste bebis". Det finaste jag får höra håller jag för mig själv. Sparar det värmande i hjärtat.

 


Kommentarer
Postat av: Tova

Tack så mycket! Ja, förlossningen blev verkligen INTE som jag tänkt mig... men nu är vår lillkille här och det känns så underbart :)

Kan verkligen förstå den där mamma-stoltheten du nämner, man är så himla lycklig och glad och kan knappt förstå att det faktiskt är en del av en själv. Kan knappt vänta tills vi får visa upp honom för omvärlden :)

2010-01-20 @ 21:46:51
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Alexandra - Neos mamma!

Så söta ni är :D

2010-01-23 @ 19:57:07
URL: http://soetnos.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0