Mot...

IKEA mina vänner! Trodde inte det skulle vara såhär lätt att få med sig min man till IKEA. Men det kanske är 5 kronors korvarna han suktar efter. Han köper hur många som helst när vi är där haha, sen hjälper han alla tanter vid den nya korvbiljett maskinen, ni som brukar hänga i kungens kurva Ikea vet vilken maskin jag menar. Man betalar alltså inte i kassan längre, man beställer i en maskin och betalar i den, får ett kvitto och ställer sig i kö för att hämta ut korven! eller pizzan förstås, om man inte gillar körv.

Har förresten lite skvaller eller kanske teorier på vem som kan ha tagit hem potten i Paradise Hotel! Om ni är sugna på det kika in senare så ska jag berätta..

Kommentarer
Postat av: Isabelle- Mamma till Elysia

haha, jag vet precis vilken maskin du menar! usch fattade ingeting av den!! haha



åhhh..du måste berätta vad du vet om paradise...spännande! Hur vet du det? känner du nån av dem?

Postat av: Helén

onödigt att berätta det? det är förmodligen till största delen människor som följer serien med spänning och inte vill veta vem som vinner än! Tycker det är lågt och lite dåligt om du skriver ut ett blogginlägg om vem som vinner, om du nu vet det. alla vill verkligen inte veta nu och det förstör för så många.

2010-01-13 @ 16:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0