Halv 8 hos mig



Hej sötisar.
Idag har inte bloggen varit någon höjdare direkt, det är för att jag inte varit hemma! Jag är för omodern för att mobilblogga.. Min dag har vi spenderat ett tag på ZARA, sen med min svärmor sen med min man och sen tittade vi på en ny lägenhet! Tummen upp för den! Mitt hjärta sover sen ett tag och jag sitter här med ett glas rosé, käkade nyss upp 2 kexchoklad och det var tyvärr allt jag hade! Jag är så sugen på en marabou choklad, så jag måste nog springa ner och köpa det nu! Haha tänk om jag verkligen skulle springa! Då blir det motion på väg till kalorierna.

Förresten ni som kollar på halv 8 hos mig.. Anna är ju otrolig. Jag hade serverat henne min hunds poop.


Kommentarer
Postat av: J o s e f i n e - mamma till Filippa

Men eller hur! Jag hatar henne. Min sambo sitter och svär när vi tittar 'om jag möter på henne i gbg då jävlar' haha. Roligt med Zara. vi har inte den butiken här men jag har förstått att dom har fina barnkläder? Kram

2010-05-19 @ 20:24:21
URL: http://kwamrak.blogg.se/
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Ja, jag testar mig fram :) dock verkar han typ få ont i magen ibland. Så svårt det där!



Haha, säg inte så. Jag gillade mina bröst innan men nu... Hm...



Massa pussar på er!

2010-05-19 @ 20:52:46
URL: http://mammafinni.blogg.se/
Postat av: Tova

Haha, word on that one! Jag och min pojkvän sitter och suckar åt henne hela tiden, haha...



Åh, den där träffen på Djurgården var faktiskt anordnad genom Familjeliv-forumet, hehe. Skoj eftersom jag inte känner så många med barn, och i våran mammagrupp är vi också rätt få - och ses rätt sällan...

2010-05-19 @ 21:34:47
URL: http://trasslet.se
Postat av: Isabelle- Mamma till Elysia

Hahah jaa eller hur?! de vill verkligen att man lider, i usa verkar de och det ÄR lättare o föda, såg en dokumentär om att det är dyrt o föda barn i usa, så de vill helst att man gör kejsarsnitt, sen tycker jag även att det är konstigt att de flesta inte ens ammar sina barn i usa... frågad en svensk tjej om det som bor i USA på hennes blogg, hon sa att det är supervanligt... synd ju!



haha, ja den där lilla besserwissen på halv åtta hos mig, skjut henne i benet snälla! hon har en kommentar om allting!!! Hoppas dennis vinner haha



åh vad kul med lägenhetsvisning! :D vilka områden är ni mest intresserade av då?

Åhh :( tyvärr kan jag bara ÖF här i mitt område, men jag vet dock att de har en bra ÖF rikat speciellt för unga mammor i farsta, men jag orkar inte åka dit..så långt! Sen har statdsmissionen en bra tror ja..fick nå tipps om de!

Ja vi får ses någon dag då du kan helt enkelt :)



nu avslutar ja innan de blir en bok!

sov gott!

2010-05-19 @ 22:27:28
URL: http://elysiasmamma.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hahah Sandra.Du är så rolig med dina inlägg haha.

Skrattar alltid till dina knäppa formuleringar haha. "Motion på väg till kalorierna" Hahaha

2010-05-20 @ 01:00:27
URL: http://ceciliabara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0