Dags för barnvagnsbeställning!

           
Kom precis från Bonti. Super barnvagnsbutik enligt mig! Det stod helt enkelt mellan Bugaboo eller iCandy. Men Bugaboon var ju klockren att köra, kunde ju köra den med lillfingret så det blir den, men iCandyn var så snygg även i verkligeheten! Mycket snyggare än buggis faktiskt.Så praktiskt och bra att man kan fästa bilstolen på vagnen också, på de båda. Nu sitter vi här och ska välja färger, inte det lättaste när min kille är en färgfantast,och jag gillar det neutralare. Önskar jag kunde ha valt en svart, men det fanns ju ingen valmöjlighet till de.Gillar även beige och offwhite, men det är vintertider först när den ska till andvändning..hmm, går ju alltid att byta i toppfärgen ändå. Vilken färg hade ni valt?

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

buggan är verkligen en bra vagn! vi har en med grå bas och brunt på toppsetet!



kram!

2009-08-02 @ 15:56:33
URL: http://mammabloggarna.se/fruevelina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0