Jag älskar och saknar

Några timmar innan Isabella kom ut!


Jag älskar att ha vår underbara Isabella på utsidan, men jag saknar också magen. Magen var en del av mig så länge och jag älskade att vara gravid. Det var underbart, jag mådde underbart. Den var vacker. Men så är det ju detsamma nu utan magen också. Jag älskar att Isabella kom ut ur magen till oss. Hon är underbar, jag mår underbart, och hon är så vacker.
Den där magen är ju så mycket mer än fantastisk.Inte kunde jag tänka mig att den var kapabel till allt detta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag saknade också magen jättemycket efter att Elina föddes! Och dessa sparkar och rörelser! Kommer säkert att bli samma denna gången!

2009-12-05 @ 20:11:24
Postat av: Alexandra - Mami till Neville

Men åh vad kul! GRATTIS! Har inte varit inne här på jättelänge. Prenumererade ju på din blogg, men vet i tusan vad som hände med det.

Kom och tänka på att du borde ju fått en liten bebis vid det här laget, så jag började googla och jag fann dig!

Vad kul! Grattis igen, vilken fin tös ni fått!

Kram

2009-12-06 @ 12:57:30
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Postat av: Pety

Håller med fullständigt! visst vill man ju hellre ha sin bebis på utsidan. Men när man tänker efter så var gravidmagen galet mysig den oxå :D

2009-12-06 @ 13:45:49
URL: http://petisa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Håller med, det är så fantastiskt vad människokroppen kan göra. Att det faktiskt är en/flera människa/or därnne. Går inte att förstå, ett mirakel! :)

2009-12-07 @ 18:59:06
URL: http://viskablifyra.blogspot.com
Postat av: Tova

Åhh, det är sådär jag föreställer mig att det kommer kännas.

Gravidmagen HAR ju varit en del av mig så länge nu. Kommer kännas konstigt då den är borta...

Men samtidigt vill jag sååå gärna se det lilla livet därinne nu - kan man inte både få äta kakan och ha den kvar?! ;)

2009-12-10 @ 15:18:03
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0