kvällssnacks och film


Ikväll har min killes kompis varit här och bjudit på sitt härliga skratt! Man blir glad av att höra hans skratt. Men nu sitter jag här och äter smörgåsar och ballerina kex, har haft huvudvärk hela eftermiddagen och kvällen plus att jag blivit pollenallergisk tror jag, nyser och det kliar i hals näsa och ögon, så det har varit lite sådär ikväll. Kollade nyss på perfect stranger, har sett den förut men glömt bort så när den började närma sig slutet kom jag på att den var lite scary och bytte kanal. Nu är sminket av och det känns som att jag ska hitta ngn intressant film på tv som gör mig lite tröttare så jag kan somna tidigt ikväll!

Kommentarer
Postat av: Alexandra- Gravid- I väntan på Neville

Vad gott det lät :)

Vårt var inte så nyttigt heller, då det var både ost och korv med de där grönsakerna ;)

Men lite ska man unna sig :)



Kram

2009-06-27 @ 00:58:13
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Postat av: Jeanette - 20 år och gravid.

haha, ingen bebis tyvärr.

Som du sa.. bara bloggtorka. Har varit för varmt och jag för trött för att sitta och skriva :D



Spännande att snart få veta könet?!

Vad tror du? kanske haft drömmar om ett kön än så länge? Kram

2009-06-27 @ 16:21:33
URL: http://deeluxee.blogg.se/
Postat av: yasmine the one and only

ja känner mkt sprattel el känns som bubblor ungefär.

Kände som en spark iförgår när jag låg i sängen.

men vågar inte va säker inte känt nå mer efter allafall.

gör du idag då? kraaam

2009-06-27 @ 17:26:04
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0