Midsommar?

Då var midsommar här, har nästan glömt midsommar, men allt ska vara stängt idag och man ska fira med stången och sillen och nubben, men vad ska man göra om man inte fira ngn härlig midsommar idag?Jag vill gärna göra det.Förra året fyllde jag år på midsommar, det firade vi i Cypern.Alltså min födelsdag, inte midsommar. Imorgon är det dags för födelsedagsfirande igen, hoppas inte sällskapet ska ha firat midsommar för hårt ikväll med nubbar. Idag tänkte jag träffa en gammal kompis som jag inte sett på flera veckor, vi tänkte käka en lunch tillsammans, kan man göra det?Finns det ngt öppet? Eller måste vi till en midsommarfest för att äta?

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja eller hur, för bristningar är väl tusan inte hela världen? Dom som nu är rädda för bristningar, väljer dom hellre att leva utan barn då?

Tycker det är så tråkigt att den frågan är vanligast. Det är det första och enda dom frågar, inte typ "är det inte helt underbart att vara gravid?" eller lite positivare frågor.



Hoppas du får en underbar midsommar :)

Och grattis i förskott! Hur mycket fyller du?

Kramis

2009-06-19 @ 11:14:59
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Postat av: Mamma

JA ja säger det att bristningar är inte hela världen.När jag väntade dig mådde jag så bra att jag skulle kunna vara gravid jämt, har aldrig mått bättre. Kram

2009-06-21 @ 09:14:14
Postat av: Anonym

det har du rätt i mamma jag mår också superbra som gravid märker jag :)

KRAM

2009-06-21 @ 13:46:04
URL: http://alexxandria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0