Jag är här


Och min bebis är inte ute än.
Jag väntar och jag längtar. Jag följer mina gravid bloggar för fullt och det känns nästan som de som har närmare 100 dagar kvar till BF känner förlossningen närma sig mer än jag som runt har 10 dagar kvar! Ja vet det låter bittert men ni alla har förvärkar och känner i kroppen att det är på gång, att det närmar sig osv.KUL! Kanske är jag inte så känslig. Kanske tar jag inte mina förvärkar på allvar, eller så har jag inte riktigt förstått att det är förvärkar som försigår i kroppen! Men snart är hon här iaf. Jag längtar med ett lugn i kroppen om att snart så. Var på ett UL tidigare i veckan pga mitt stora SF mått.(som numera är heeelt normalt efter att magen sjunkit) Jag såg min underbara där inne igen, det var otroligt, hon var inte stor kommer vara ung 50 cm och väga närmare 3500 om hon kommer ut till den 21 som beräknat. Nu vägde hon ungefär 2900gram! Fantastiskt, vilka kunskaper. Hon lipade där inne och rörde sina plutiga läppar massor. Fantastiska känslor i min kropp.

Bilder från idag vecka 39! (38+0)


Kommentarer
Postat av: Liw

Åh, häftigt att få se den lilla så här inför BF!

Vill också, men jag vill inte "riskera" att få reda på könet innan den lill* är ute :)



Allt är bra med oss, stor kram till er :-)

2009-11-07 @ 16:51:55
URL: http://preggomonster.blogg.se/
Postat av: Pety

Taack hihi :) min lilla bäbis.

Fiiin mage :D

2009-11-07 @ 18:16:10
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/
Postat av: Tova

Wow, så det börjar verkligen bli dags för dig snart :) riktigt spännande att se ju om bebisen är punktlig, kommer tidigare eller går över BF-dagen :) själv har jag en känsla att jag kommer gå över tiden, skulle vara typiskt på nåt vis, dessutom gick mamma 2 veckor över tiden emd mig. :P

haha ja, jag brukar drömma en massa konstiga grejer nu som gravid. kan förstå ångesten om du drömt att du varit full, ibland känns ju drömmarna som om de hänt på riktigt ;)

2009-11-07 @ 18:39:13
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: J o s e f i n e - mamma till Filippa

Tack :)



Undrade när det var dags för dig att uppdatera, men nu så :D



Kram

Postat av: karolin

vad mysigt med ett till ultraljud! Du ska se att det kommer igång för dig också snart. Jag känner ingenting jag heller, men nu är jag ju "bara" i vecka 36 (imorn)så det kanske inte är dökonstigt haha! Men jag väntar med spänning!

Kramar

2009-11-07 @ 19:03:54
URL: http://bekk.blogg.se/
Postat av: cecilia

ååh gud snart har du en liten bebis, jag tror inte riktigt att jag har fattat haha.. jaaa fan va smart idé de där med afro.. det ska jag pröva..om man nu gör som jag tror.=) ja hoppas på sthlm på måndag hoppas vi kan ses. puss <3

2009-11-07 @ 19:42:43
URL: http://ilacila.blogg.se/
Postat av: jen

Ja det är super jobbigt, men men nu har jag bara en månad kvar sen kommer han :). Du är väldigt nära nu, hur känns det?

Tack så mkt du e oxå jätte fin med din stora runda mage! :)

2009-11-08 @ 16:20:08
URL: http://thej.blogg.se/
Postat av: Liv

Åh jag va nästan säker på att du fått haha men gud va roligt att du fick se henne <3 måste varit underbart! O du är vacker som vanligt! Ska komma o hälsa på så fort jag kan, blir troligen om två veckor isåfall för jag har fått massa extra tider. Ta hand om dig nu gumman! Puss puss

2009-11-08 @ 21:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0