Morning

Sitter här och funderar lite över vad som händer ikroppen såhär på slutet, Igår kände jag mig väldigt konstig i kroppen , det gjorde ont på sätt jag inte känt förut och magen var för det mesta stenhård igår och min bebis kändes väldigt vild. Väldigt väldigt vild. Kändes som att revben och allt här uppe trycktes ut på sidorna, och sen kändes det som att blixten slog ner högst upp i magen och spred sig sakta neråt över magen några gånger under dagens gång. Undrar om ngn förstår mig nu?  inget allvarligt nu mina vänner, Jag har haft en väldigt smärtfri graviditet, har mått utmärkt under alla månader, så detta kanske inte är ngt att fundera över. Och det känns inte allvarligt men det var nytt och därför delar jag med mig, om ngn kanske kanske känner igen sig eller känt ngt liknande!


Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorgon söta..jag har varit sjukskriven några veckor nu för jag fick inte jobba mera för min läkare för jag har så tungt & stressigt jobb & foglossning.så det är skönt att vara hemma & ta det lungt om dagarna.Hoppas att söta du får en skön tisdag.kram kram

2009-09-29 @ 09:58:13
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: cecilia

jaa :D så skönt att jag fick den! Det är nog bäst att vi kommer till sthlm nu när det börjar närma sig för dig.. så du inte får värkar på tåget. haha jag höll på o åka framoch tillbaka från sthlm hela tiden på slutet av min graviditet och min syster blev galen på mig! när jag väl fick värkar och skulle föda så förstod jag vad hon menade :P hmm du kanske har fått förverkar.. eller så kanske det är på gång ? Jag kände ingenting förrän det var dags typ.. så jag fattade inte då heller att jag skulle föda. ooo sandra det är inte långt kvar.. shit va spännande! =)

2009-09-29 @ 10:02:59
URL: http://ilacila.blogg.se/
Postat av: Liw

Har din bebis kanske vänt sig? SÅ där beskrev en kompis till mig det när hennes flicka vände sig. Min har å vänt sig men det märktes inte så mycket då det skedde på natten och jag var typ död :)



Kram

2009-09-29 @ 10:59:17
URL: http://preggomonster.blogg.se/
Postat av: Pety

oohh gumman de e alla nerver som din bebis trycker på. det kan mkt väl vara så att hon vänder sig liksom. vet va de e för smärta du beskriver, men då vände ju sig aldrig min bebis. men aa, alla nerver å grejer som sagt. bebben vill ha plats vettu :P

2009-09-29 @ 14:52:11
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/
Postat av: J o s e f i n e - mammatankar

Hej!



Tror det är förvärkar.. Min bebis är vänd sedan några veckor tillbaka och om din också är det så kan det vara att huvudet trycker på nedåt.. Ibland gör det så satans ont att jag tror att jag ska göra på mig. haha får panik varje gång :)



Har precis som du, haft en väldigt lindrig graviditet. Nu får man väl känna att man lever :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0