Dagens och gårdagens

Dagens

Gårdagens

Jag och brunis Caroline


Cecilia och Raz
Gårdagens evening spenderade vi på L´angolo, mysigt! Hela dagen spenderade jag med Caroline, vi hade mycket att prata om. Ska inte ens gå in på bröllopsbilderna hon visade mig. 4500st mamma mia.Dagens spenderade jag först med en höggravid vän, sen med min Carolina igen! Har ätit och fikat hela dagen. Till dagens bytte vi solglajjer och bil.Nu blir det att gå ner med min älskade man ock hyra en film kvällen till ära. Beautiful.

Kommentarer
Postat av: J o s e f i n e - mammatankar

Usch vad jobbigt att ha ont i ryggen :(



Det är underbart att sitta och titta på magen :)



Vi ska på könsultraljud på måndag. Rul har vi redan varit på. Förstår du att jag är nervös eller? Hehe jag funderar på hur dom säger det om dom bara säger rakt ut att ja det är en pojke/flicka eller om dom låter en gissa och går lite mer försiktigt fram.. Hur gjorde den ni var hos?



Kram

Postat av: karolin

Tack! Oh nej det är inte bara du! Jag kan knappt gå in på en barnavdelning utan att ha något smått med mig ut :P Nu är det så att man kan säga exakt vilken storlek alla kläder har utan att ens titta på lappen haha!

Kram

2009-08-04 @ 20:19:52
URL: http://bekk.blogg.se/
Postat av: Mindy

Godmorgon gumman..Jag kommer dela med mig bilder när jag har bättre tid för det..Håller på att ändra om en del här hemma så det blir inte så mycket tid för bloggen..Men det kommer det lovar jag.Ha en skön osndag.kram

2009-08-05 @ 10:44:07
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Svar: estee lauders har jag inte provat faktiskt! Använde lancomes mascaror förut, de är också bra, men tar slut så snabbt tyvärr!

2009-08-05 @ 12:53:42
URL: http://sharpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0