Ingen visning av BB

Ikväll ringde de mig från Danderyd, BB Stockholm och avbokade visningen av BB. Pga Svininfluensan! Jag vet inte om man ska vara rädd eller mer ta det med en nypa salt,Jag är mest rädd om min prinsessa i magen. Det står ju om det i tidingarna varje dag, på tv och till och med radio! Så ikväll sitter jag med en Brämhults nypressade apelsin och jordgubbar! Tänkte få i mig C-vitaminer och järn på en och samma gång. Två flugor i en smäll. Den var inte alls vad jag förväntade mig. Inte ens lite god. Hur ser ni på svininfluensan i nuläget? Har ni blvit skrämda eller är ni lugna?

Kommentarer
Postat av: Liw

Vad trist! Ja du, jag vet inte vad jag tror och tänker kring svininfluensan. Just nu känns det bara som om det kommer göra livet svårare under hösten, mne jag ska inte ta ut något i förskott utan vänta tills jag pratat med BM på fredag :)



JO, det sjuka är ju att det är precis de färgerna och mönstren som kommer igen i dagens barnkläder :)



Och jag som älskar deras jordgubb/apelsin kombo :)



kram

2009-08-26 @ 21:44:51
URL: http://preggomonster.blogg.se/
Postat av: Pety

jag är lite skrämd faktiskt :( som du skriver, man är rädd om sin lilla bäbis!

2009-08-26 @ 22:07:14
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/
Postat av: Pety

jaaa visst e programmet grymt? :D aa tro mig jag blundar när dom gör kejsarsnitt ser så jäävla hemskt ut. uscha! mm grät galet när stackars lillbebben kom ut som var "dödfödd".. stackars kvinna :( jag skulle bli heelt förstörd. TUR att hon har barn sen innan! annars skulle hon nog gått under :( hahaha jag höll på att somna 3 ggr igår ;) gravid vettu! ännu värre då :P

2009-08-26 @ 22:44:53
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/
Postat av: Alexandra- Gravid- I väntan på Neville

Som gravid ska du helst undvika brämhults juice, för den är opastöriserad, vilket inte är bra när man är gravid.

Jobbigt, eftersom brämhults apelsinjuice är min favorit!



Ingen fara när du bara druckit lite såklart, men tänkte bara säga det att man helst ska undvika sådant.



Hoppas allt är bra med dig annars :)

Kramis

2009-08-26 @ 23:07:10
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Postat av: Mindy

Godmorgon gumman...Det börjar bli för mycket med den influensan...Ska till barnmorskan på måndag & höra om man ska ta en spruta eller inte..man vill inte ta om det skadar..så man får ta en dag i taget.Ha en skön torsdag.kram

2009-08-27 @ 07:33:42
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: unique

Passa dig för halsbrännan bara =)



Svininfluensan bryr jag mig inte så mycket om. Var förnuftig och ta hand om hygienen lite extra. Jag jobbar i butik och har mycket att göra med pengar. Använder handsprit så mycket jag kan.

2009-08-27 @ 13:25:47
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: J o s e f i n e - mammatankar

Jag läser ingenting som har med den influensan att göra. Jag oroar mig för lätt för det.



Jag tänker inte på den över huvud taget. Känns inte som att man kan göra så mycket. Samtidigt som alla säger olika, vissa att det är jättefarligt och vissa säger att den inte är farligare än en vanlig influensa bara att fler blir drabbade. Hoppas den försvinner snart när vaccinet kommer.



Kram

Postat av: Sofie

Jag är precis som du, jag orar mig mest om min plutt i magen! Och bara väntar på att på vaccinera mig. Hur mår du annars? :) så roligt att läsa din blogg, med tanke på att vi är i samma vecka -som sagt.

2009-08-31 @ 19:54:55
URL: http://sofiejennyvesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0