Superman


Kände mig nyss som stålmannen när jag bärde hem de här tunga matkassarna från ica!Puuh! Har så mycket energi idag, till skillnad mot vad jag haft de 2 senaste dagarna. Kan bero på järntabletten jag stoppade i mig innan jag la mig igår kväll. Känner mig som en ny människa efter 2 energilösa dagar. Även fast jag funnit min energi igen så känner jag för en hemma dag & kväll idag, städa, fixa och laga lite middag snart. Undra om det finns ngn bra film på tv ikväll? Annars är jag sugen på en bio..

Kommentarer
Postat av: Josse

Ja visst är hon fin, man inte se sig mätt på henne :) Vad bra att du har mer energi nu, hoppas det håller i sig! Kram

2009-08-07 @ 17:52:54
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
Postat av: Amanda

Du får gärna skänka mig lite av din energi. Min har totalt försvunnit. Måste läcka någonstans... :O)



Hoppas du får en fin helg!

2009-08-07 @ 20:58:06
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0