Buon giorno!

                     

Har vaknat upp ätit lite frukost varit ute med hunden, massa aktiviteter på morgonkvisten! Nu sitter jag och kollar på Doctors på 4:an, Idag handlade det om Octomom,(om de nu var så hon kallade sig),låter logiskt för mig, åtta på grekiska och mamma, hon fick ju åttlingar helt otroligt vilka risker hon tog! Hon var som en katt eller hund nästan, som föder kull. Idag har jag inga planer, får se vad dagen leder till! Ska in i duschen nu och göra mig start redo för dagen!

Kommentarer
Postat av: Alexandra- Gravid- I väntan på Neville

Jaha okej :)

Med mig är det bara bra, hur är det själv? :)

2009-07-06 @ 10:39:42
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Postat av: J o s e f i n e

God morgon!



Jag tror att det är en flicka ni väntar! Jag längtar så tills vi får veta vad det är. Jag tror det blir, som du säger, mycket verkligare då!Jag mår väldigt bra, känner mig inte så värst gravid och tycker att dagarna kryper fram i snigelfart :( Läste om dina sammandragningar, jag har aldrig haft det, undra om det är dåligt?



Kram

Postat av: Jennie

Hejsan hejsan .

Jag brukar göra så att vi tar kontakt via msn först & främst , Har du msn ? annars kan du maila mig .

MSN/mail: [email protected]



Där vi sedan kommer överens om hur vi ska göra , så det blir bra för båda parter ! :)



Jo det är ganska okej med mig , väldigt mycket hormoner och mycket ledsen ibland , men det går väll bra ändå antar jag . HUr är det med dej Och din lilla bebis i magen? :)

2009-07-06 @ 11:34:25
URL: http://vantabebis.blogspot.com
Postat av: Cec

nej det verkar inte som om vi får lägenheten =( ledsen blir jag! men men det kommer ju fler chanser I guess. Hehe du ska se sammandragningarna på slutet av graviditeten. Magen blir stenhård..som en sten och ser jätte konstig ut =) åh jag saknar lilla magen faktiskt..fast det säger väl alla. Jobbigt på slutet när man knappt kan sätta på sig strumpor eller skor. hur går det med er lägenhet ? hittade ni någon ? puss

2009-07-06 @ 11:53:53
URL: http://ilacila.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ang, octomom så finns det en tjej i Sverige som väntar sexlingar. Hon är i v. 10 nu och stooooor!



Vi mår bara bra, jag är ganska trött nuförtiden och har problem med ischiasnerven som sitter i kläm, annars är det bra.:) Inget illamående iaf!

Har du förberett dig mentalt på att bli morsa?:)

Kramar

2009-07-06 @ 13:11:16
URL: http://amandasvensson.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till Emilia

OJ vilken mage..

2009-07-06 @ 23:12:12
URL: http://apriiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0