Familjebil?



Blev en jättesnabb promenad i stan, fick med mig en klänning och ännu ett par leggings, börjar känna mig som leggingsdrottningen. Men de är ju otroligt skönt med leggings när magen växer. Vi tänkte även sälja våran bil och letar ny nu. Vi satsar på familjebil. Inget är omöjligt, min kille vill helt plötsligt ha en Volvo!  Trodde aldrig det skulle hända honom, vi var tidigare inne på Porsche Cayenne. Min kille gillar egentligen snabba bilar jag gillar stora. Träffade faktiskt en klockren säljare på volvo i Solna,nästan så vi ville köpa en volvo idag bara för han var så trevlig!(han skulle bli pappa om 9 veckor så vi hade lite gemensamt) om ni ska köpa volvo leta upp han, en musklig trevlig typ. Nu ska vi kika vidare om de blir ngn Volvo eller inte. Familjebil ska det iaf bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0