Fikat mina vänner, fikat




Hej på er, är en aning seg idag då jag fikat gärnet. Jag fikade massa idag när jag kom hem så kom min killes vän över och vi fikade igen, mmm jordgubbar brownie och körsbär stoppade jag i mig, nu vill jag inte fika mer på en vecka. Ska laga lite mat nu och sätta på mig ngt mysigt för soffan och tv ikväll. Var inne på Love´s blogg och såg att det var MÅNGA som ligger på föda barn listan där! Va kul att se så många mamma och gravid bloggar också! Men nu måste jag sätta igång me matlagning ses later!

Kommentarer
Postat av: nenne

hej =)

tack detsamma =)

hehe joo nu e de inte alls längt kvar =) längtar så ja blir tokig =)

hehe joo blir ju en hel del tankar å funderingar kring de =P..

redan bestämt att ja INTE vill ha bedövning bara lustgas =)

vilket datum e du beräknad?kram

2009-07-14 @ 21:23:21
URL: http://nathaliesseecret.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag mådde illa i några veckor i början men det blev bättre och sen njöt jag resten av tiden, slapp massa ond foglossning utan det ömmade bara lite de sista fem veckorna :)

Däremot samlade jag på mig massor med vätska så jag såg ut som jag vet inte vad, stockar till ben och fötterna såg ut som någonting helt annat haha :)

Hur har du mått hittils?

Känner du av bebisen mycket ännu? :)

Kram

2009-07-15 @ 00:12:20
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0