Dålig bloggning i know!

STÖRSTA bullarna på Saturnus!


Men jag kom inte hem förns 00.00 igår! Var på stan från 14-20 usch va jobbigt det blev till slut, började dagen med en lunch på Saturnus, med min älskling och hans syster, sen träffade jag upp Zeynep för att i  4 timmar bara vara på zara och NK haha ja de var de enda butiker vi hann med, jag var så slut i kroppen vi åkte hem till henne och hon lagade en middag. Hon tror min mage växte extra igår, haha! Jag hade ont på dagen det drog och spände en massa, och sen vips så hade den växt till sig tyckte hon. Imorse när jag vaknade gick jag i stan igen, jag älskar Stockholm på sommaren, det är så härligt och mysigt och vackert!  Nu ska jag vänta på min kära att han ska komma hem, känner mig en aning rastlös.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vi hade sååå kul igår :P / kram Z

2009-06-23 @ 23:23:47
Postat av: Anonym

BÄSTA!

2009-06-24 @ 08:54:47
URL: http://alexxandria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0