Drömmar

Jag drömmer ju helt vilt sen jag blev gravid. Men det ska vara helt normalt har jag läst. Igår berättade jag mina drömmar för en vän och hon läste ur en "drömbok" för mig, jag berättade mina tre senaste drömmar (jag kommer ihåg mina drömmar varje morgon när jag vaknar nu) Drömmarna resulterade i samma sak, jag är befriad från något, jag känner mig befriad, det var väldigt bra de här drömmarna det är bra att bli befriad, jag tycker det känns underbart JAG ÄR BEFRIAD nu och jag vet det. Nog om det, imorse när jag vaknade, kändes det helt otroligt, jag drömde att jag födde en liten pojke, han hade mörkt hår och mycket, så mycket hår att han såg ut som en tjej, efter ett tag i drömmen var det en flicka, det såg ut som en flicka, hon var den sötaste, man blir så glad av en sån dröm. Jag undrar vad det här betyder jag måste nog ringa min vän och be henne ta fram boken.


Drömmar är ju samtidigt förvirrande jag glömde att amma mitt barn i drömmen också,men  det måste ju finnas en spänning i det hela,och det kändes väldigt stressande. 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad lustigt!! Jag drömde natten till igår att jag födde :)

2009-06-19 @ 12:03:59
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Nej, det är sant!

Men om man tänker efter vad man skulle sagt till någon gravid, innan man blev gravid själv, hade jag inte frågat om bristningar i alla fall. I såfall om det var någon jag stod riktigt nära. Men dte är ju inte det första man frågar.



Har ju såklart frågat de som fått barn nu när jag själv är gravid, bara för att se hur vanligt det är, och om de försvunnit någorlunda.



Hoppas din 22 årsdag blir precis som du önskat då :)

Kram

2009-06-19 @ 12:11:19
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Postat av: Fruktbus - Ung Mamma Bland Våtservetter, Tvåårstrots & Graviditetshormoner!

Vad rart skrivet av dig! Tack tjejen! Hoppas du får en fantastisk midsommarafton! =) KRAM

2009-06-19 @ 13:34:58
URL: http://fruktbus.blogg.se/
Postat av: Amanda

jag hade också helt sjuka drömmar när jag var gravid. Konstigt att det blir så. Men det är väl ett sätt för kroppen att bearbeta allt som händer kanske.



Hoppas du får en riktigt fin midsommar!

Kram

2009-06-19 @ 13:50:03
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Nellies Mamma

tack :) de är nog väldigt vänligt att man drömmer när man är gravid, jag drömde jätte hemska drömmar!

2009-06-19 @ 22:46:55
URL: http://sofiavictoriarydberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0