Jordan + Peter


Jag och min kille Peter

Kollade nyss på Jordan + Peter = sant, haha måste vara ett skämt, synd att de ska skiljas. När vi var ute för månader sedan nu jag och min kille så kom det fram en full tjej till min kille och säger hej, och att han är väldigt lik Peter Andre,vi andra skrattade åt det, sen frågar hon: är det där din tjej?och pekar på mig, hon liknar ju Jordan! Nej vi skrattade inte då, jag liknar absolut inte jordan nånstans, förutom att jag hade mörkt hår då, och det måste vart det enda gemensamma vi hade, Men jag tänker efter nu så borde vi skrattat åt mig, för peter andre är ju jättesöt!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad synd, för finns inget bättre än att lukta cocos :) Som tur är har jag ju mitt body butter som lukatr väldigt mycket, så får nöja mig med att lukta gott om kroppen istället :)



Fast hårprodukterna jag köpte igår luktade himla gott dom med :)



Okej, bor du inne i smeten eller mer utanför? Vad tycker du om storstadslivet? :)

Jag skulle nog inte gilla att bo så riktigt, trevligare att besöka det.

Fast det är ju vad man är van vid såklart.



Kram

2009-06-14 @ 12:24:39
URL: http://alexiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0