mama och baby meeting

Idag har varit en underbar dag hittills, åkte till stan åt en lunch på wok house med min man och hans vän, sen träffade jag upp en gammal vän som jag inte sett på ett år nästan! Hon har fått en liten pojke som var den sötaste och charmigaste jag träffat!Mitt hjärta slog lika fort som min bebis hjärta tror jag,(ca 150 slag i min)?!snabbt iaf, man blir så sugen på att det ska vara klart när man ser dom små, så söta!Jag tyckte att han var så liten,pytteliten och så små händer och fötter och ben ja allt e gulligt,hon tyckte att han blivit stor?!Förstår inte att jag snart har min egna i min famn? Hon var lika snygg och lika smal som vanligt fast det var 2 månader sen han kom,lilla Adem.(tror hans namn stavas så). Önskar jag hade lite bilder att bjuda på men jag och ta med kameran ut är ingen bra kombination, måste bli bättre på det.Imorgon. Nu ska jag äta lite maryland cookies och titta på tv.. 

Kommentarer
Postat av: cecilia

<3

2009-06-08 @ 12:25:50
URL: http://ilacila.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0