Mega trött


Gammal bild på Leo och hans ex när dom badade!Haha



Ikväll känner jag mig helt slut! Har vart överallt idag,och ändå har jag ärenden kvar!Tänkte jag skulle göra allt jag behövde idag och slippa tänka på de resten av veckan. På torsdag fyller min vän Sandra år, måste hitta en present till henne så de blir att leta lite i stan imorgon efter ngt som passar henne.Inte det lättaste. När jag kom hem idag så kände jag att jag behövde lite nöje så jag badade hunden finns inget roligare än när man badar den knäppa lilla hunden han springer runt i hela lägenheten som en galning, allt han gör är sjukt konstigt efter han fått ett bad så det blev verkligen ett gott skratt haha. Nej nu ska jag titta lite på tv och slappna av efter maten..Byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0