Bugaboo skit

Jag är så arg! Skulle vilja skriva massa fula ord men jag håller mig! Snöstorm igen. Den förbannade Bugaboo vagnen går mig på nerverna. Just nu hatar jag den, men annars älskar jag den. Jag älskar den när jag spatserar runt inne på Zara. Typ.. Men i sverige vinterland så funkar den inte. Jag känner mig som en spagetti efter att ha kämpat mig fram med den i snön. Sen sägs det att detta är det felfria chassit, men då undrar jag vad som hände med dom det var fel på? Jag drar upp "handtaget" till högsta läget, efter 20 sekunder är det nere på det lägsta igen. Jag blir tokig. Och fantastiskt att handbroms knappen fastnar hela tiden, jättebra när man ska av tunnelbanan och man inte kan släppa handbromsen för knappen är fast! Den är helt fantastisk att köra inne på Ica när man ska handla också, men man kan ju inte ens få in ett paket mjölk i "korgen" under vagnen. Varför sitter den ens där när man inte få in ngt?Ska jag behöva lyfta av liggdelen för att få ner min ica kasse? Rulltrappa med denna vagn? tänker inte ens tanken.


Kommentarer
Postat av: J o s e f i n e - mamma till Filippa

Usch då, kan tänka mig att den vagnen kan vara besvärlig i detta väder.

2010-01-27 @ 14:48:32
URL: http://kwamrak.blogg.se/
Postat av: Liw

Förstår att du är less, vagnen är verkligen med en överallt:-( Vi är tokigt nöjda med vår Emmaljunga, som en pansarvagn på Gina men klarar både snö, handling osv..



BTW Du har fått en award av mig:-)



kram

2010-01-27 @ 17:43:10
URL: http://preggomonster.blogg.se/
Postat av: Cecilia

haha fy fan! min vagn har väl fungerat ganska bra.. enda problemet är att hjulen där fram är för små för att rulla genom snön så jag får skjuta fram vagnen.. tänk va skönt när det blir vååår =) när kommer du ?=) <3

2010-01-29 @ 13:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0