Babyshower var bokat..

Jag vill vara på Livs babyshower!! Men jag får åka senare i veckan eller nästa vecka och hälsa på henne med min lilla babyshower present. Så kul att hennes bebis kommer snart, jag har verkligen glömt hur liten Isabella var när hon föddes, jag tror alla små bebisar jag ser är för tidigt födda för de är ju så sjukt små! Att min tjej varit så liten alldeles nyss känns ofattbart. Jag har alltid varit lite blyg för att hålla i andras barn, men nu när jag fått Isabella så dras jag automatiskt till bebisar. Jag vill hålla varenda liten nyfödd bebis jag ser. Så jag hoppas Liv föder snart för jag vill känna på en liten mini!


På BB, titta hon är så liten att man knappt ser henne i min famn. (Bara hennes oundvikliga frisyr.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0